مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن شایعات مربوط به پشیمانی یحیی گل‌محمدی از عقد قرارداد با این باشگاه را بی‌اساس خواند.
 
به گزارش راسخون، سعید آذری در گفت‌وگو با تسنیم در مورد شایعات اخیر مبنی بر انصراف گل‌محمدی از پیوستن به ذوب‌آهن گفت: می‌‌دانیم این شایعات از کجا نشأت می‌‌گیرد ولی ترجیح می‌‌دهیم توجهی به این خبرهای بی‌ارزش نداشته باشیم. پشیمانی گل‌محمدی از حضور در ذوب‌آهن صحت ندارد و اتفاقاً ما اولین بازیکن‌مان را که محمدباقر صادقی است با نظر این مربی جذب کردیم.
 
وی با اعلام اینکه تمرینات ذوب‌آهن از 9 خرداد زیر نظر گل‌محمدی آغاز خواهد شد، ادامه داد: ما خبر توافق با صادقی را در سایت باشگاه اعلام کردیم ولی جالب اینجاست که هیچ رسانه‌ای آن را پوشش نداد. من معتقدم که بعضی از سایت‌ها و روزنامه‌ها به جای اینکه دنبال انتشار خبرهای واقعی باشند، علاقه زیادی به انتشار اخبار غیرواقعی دارند و این موضوع به هیچ عنوان خوب نیست. در حال حاضر گل‌محمدی مشغول پیاده کردن برنامه‌هایش در زمینه جذب بازیکن و مسائل دیگر است و ما با این مربی لیگ برتر را شروع خواهیم کرد.
 
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در پاسخ به این سؤال که آیا گل‌محمدی لیست مازاد را به باشگاه ارائه کرده است، گفت: این مسائل بعد از 9 خرداد مشخص خواهد شد ولی باشگاه ذوب‌آهن برای فصل بعد ریزش کمی در زمینه بازیکن خواهد داشت. ما فقط سعی داریم نقاط ضعف خودمان را پوشش دهیم و در پست دفاع و حمله هم دنبال بازیکن خارجی هستیم. البته بازیکنان خارجی برای امضا قرارداد باید حتماً تست بدهند حتی اگر ملی‌پوش باشند.
/2759/